donderdag 8 mei 2014

Even een huishoudelijk berichtje...

N.a.v. de gezellige zondag bij atelier Bep ben ik nu toch echt serieus van plan om te beginnen  met workshops te gaan geven.
Zowel in het breien als in het haken.
Voor beginners en gevorderden.

Wanneer? Begin september beginnen de workshops.
Mocht jezelf een groepje van 4 tot 6 personen hebben die eerder
willen, kan dat altijd. Maken wij gewoon een afspraak.

Voor het materiaal wordt gezorgd.

Haken voor beginners
Granny squares
Filethaken
Bezemsteelhaken
Guimpe haken

Breien voor beginners
Basis trui breien
Breien op de rondbreinaald
Kabelen
Ajour
Fair Isle
Intarsia
Kantbreien
Sokken breien
Grolsche wanten
2 Sokken tegelijkertijd toe up

Een workshop duurt ongeveer 2 tot 2,5 uur.
Voor de koffie en wat lekkers wordt gezorgd.

Zo, dit is even voor nu de planning.

Ga weer aan de slag met een poppenvestje breien.
Eigen ontwerp dat ik ook zal meenemen op
2e Pinksterdag naar atelier Bep.

Groet, Liesbeth.

4 opmerkingen:

  1. Goed zo! Gewoon beginnen en kijken hoe het gaat. Hoe duur is een workshop Grolsche Wanten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De prijzen zullen om de 20 euro zijn. Tenminste die van 2 tot 2,5 uur.
    De andere kleinere zoals kabelen en ajour zullen 12,50 zijn.
    Maar daar hoef jij jou niet meer voor aan te melden, jij met al dat mooie ajour en kabelwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom misschien wel die 2 sokken tegelijk workshop doen. Misschien dat ik dan eens 2 sokken brei in plaats van altijd maar eentje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat lijkt mij ook een leuke cursus, ik brei ook nog steeds eentje tegelijk.

      Verwijderen