maandag 24 maart 2014

De breikeet (deel 1)

Waarom eigenlijk de naam de breikeet?
Ooit, ooit komt er hier een schaftkeet. Ja, een echte van 6 bij 2,2 m.
Die ga ik dan ombouwen en oppimpen tot een echte pipowagen
met alles erop en eraan...

Wanneer dat ooit eens zal zijn, dat weet nog niemand.
Zelf heb ik goede hoop dat eind dit jaar hier al wel een keet kan staan.

En waar zetten wij dan die keet neer?
Nou, hier:




En waar blijven dan al die bomen?




Zo, de eerste stap is gezet...
Bijna 15 uitgegroeide struiken/bomen zijn gekapt.

In gedachten ben ik al erg ver met de aankleding
en de inrichting....

Heb er zo'n zin in,
een eigen breikeet!

Groet, Liesbeth.

1 opmerking:

  1. Maar meer nog: wat ga je daar in die keet doen? Breien in je eentje?
    Zag net pas je berichtje van 3 maart over je blog. Op een gmailadres dat ik nooit gebruik.
    Ik heb ook geprobeerd een berichtje op faceboek achte te laten ten tijde van de nare gebeurtenis, maar dat lukte niet.

    BeantwoordenVerwijderen